Η τηλεθέαση είναι πάνω από όλα και πρώτα από όλα για τα κανάλια. Οι διαθέσεις του κοινού καθορίζουν την τύχη της τηλεόρασης. Το τι βλέπει ο Ελληνας φαίνεται όχι μόνο στις μετρήσεις της Nielsen, αλλά και στις τάσεις στο youtube.
H πρωτιά που κατέκτησε το Star στο prime time του δυναμικού κοινού (πάνω από 20%) δεν ήταν τυχαία. Την Τρίτη ήρθε από την άνοδο του «GNTM», το οποίο στο ηλικιακό κοινό 18-54 σημείωσε 21,3% και βρέθηκε πίσω μόνο από τον «Σασμό», που είχε 30,6%.
Η τάση φάνηκε και στο youtube όπου το τελευταίο διήμερο είναι πρώτο το «GNTM 5 | Η audition της Έλενας – Επεισόδιο 1» του StarTvGreece με 438.000 views και ακολουθεί θεματικά το «GNTM 5 | Η audition της Τίτσας – Επεισόδιο 1» με 411.000.